Saturday 10 May 2008

.::.Salam Kemaafan.::.


Assalamualaikum....

Pertama sekali, kita ucapkan syukur kepada Allah kerana diatas nikmat yang diberikan kepada kita semua, mungkin kita sebelum ini agak lalai dengan mengingati Allah. Mentari teringat kata-kata sahabat mentari dari UPNM aka ATMA di masjid wilayah ketika ada seminar, beliau mengatakan "hidup ini adalah kerana Allah, adalah menjadi satu kewajipan seorang hamba untuk mengingati atau mensyukuri nikmat Allah, maka kita seharusnya merasakan segala-galanya adalah milik Allah."



Kedua, mentari ingin memohon maaf kepada semua pembaca blog mentari(sambil tu mengucapkn terima kasih krana sudi singgah tgk) kerana mentari tidak sempat untuk blog mentari. Mentari sebenarnya agak sibuk kebelakangan ini menyebabkan tidak sempat untuk update blog. mentari memohon kemaafan.

ketiga, mentari mengucapkan selamat bercuti kepada sahabat2 mentari yang baru sahaja bercuti panjang, dan juga mentari juga ingin mengucapkan selamat berjuang kepada sahabat mentari yang terpaksa berjuang pada waktu cuti.



Mentari rasa setkat nie la dulu untk ini, kepada pembaca blog mentari diharap bersabar kerana mentari akn update blog mentari secepat yang mungkin.

semoga bertemu lagi..


"Gantungkan azam dan semangatmu setinggi bintang di langit dan rendahkan hatimu serendah mutiara di lautan."



Wasalam...

0 comments: